Verzending en retouren

Retouren

Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in de originele verpakking zitten. Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):

  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je retour is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen 5 werkdagen automatisch een refund op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling wordt bijgeschreven. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of via chat.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via het contactformulier op de website of chat.

Verzending

Als je je product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website of chat voor service- en verzendinstructies. Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd, maar we zullen natuurlijk proberen om je tegemoet te komen als je ervoor kiest om een ​​nieuwe bestelling te plaatsen. Als we vaststellen dat we in gebreke zijn gebleven, zullen redelijke verzendkosten worden terugbetaald. Alle retourzendingen van bestellingen met een waarde van meer dan 50 EUR moeten worden verzonden met een track & trace code, stuur ons een e-mail via het contactformulier op de website of chat.

Winkelwagen
Scroll naar top